4.08.2011

post ni untuk dea jeh !


                                                 nama : nur atiqah izaham
                                                      umur : 17 tahun
                                               tempat lahir : pontian , johor
                                              tarikh lahir : 18 disember 1993
                                      tahun kami kenal : 2002 sampai sekarang!

      hobi dea tangkap gambar, GOSIP, spend time ngan kawan kawan *especially aku lah kan??*
                                                       dea sukee domokun  
                                                  sukeee HASROL NIZAM
                                                      sukeee makan kicap
                                                      sukeeee wat lawak
                             yang paling penting dea suke tengok mamat handsome!
                   kalau na list kan sume pasal dea memang jadi esei lah post ak ni nanti so
                                               daripada dok bebel pasal dea
        baek ak shortform kan jeh lah lagi bagus banyak banyak pasal dea pon semak jeh lah
                                                     HAHAHAHAHAHAHA
                                 asal kan memahami dah cukup dari melafaskan kan?
walaupun banyak rintangan dugaan cabaran halangan *mueheheh chewahh cam bagus jeh ayat*
                              kita lalui nya ngan sabar *sabar kew?* durhhhhh cut it out!
            aku tak reti a ayat puitis ni sume straight forward jeh lah palat lak aii na cari ayat
                                      first, aku bersyukur dapat kenal ngan kao tka :)
                                aku bersyukur sebab kao dapat terima buruk dan baek aku
                                             bersyukur sebab kao dapat bersabar
                               bersyukur sebab dapat bersama ngan kao suke dan duka
                              bersyukur sebab kao sudi beri kan ilmu yang ada pada aku
                            bersyukur sebab kao sudi tampalkan gambar aku kat bilik kao
                                   bersyukur sebab kao mengaku aku nie sahabat kao
                                       bersyukur sebab kao sudi hulur kan tangan
                                bersyukur sebab kao sudi terima aku dalam hidup kao
                                        bersyukur sebab kao sudi senyum pada aku
                                                    sangat sangat bersyukur!
                                                  ayat ni ikhlas dari aku untuk kao

                                     terima kasih thank you arigato gozaimas sheshinii
                        aku nak kao tao walaupun aku tercampak kat planet marikh skali pon
                                                    aku akan tetap ingat kat kao!

                                        THANKS FOR EVERYTHING NUR ATIQAH IZAHAM


p/s: malu aku baca ayat aku ni balek mueheheheh tapi betollll tak tipu!

3 comments:

  1. muahahahahahahahahah!ouch!terharu i la..u nie..malu2..ak ske ayt ko..yg xleyh bla brsykur 2 xleyh byk2 g?welcme syg!ak pn... wee~

    ReplyDelete
  2. mueheheh taya lah ulang malu lah saya shoshh shoshh senyap senyap nie rahsie kite due jeh >w<

    ReplyDelete
  3. elehh. ko mesti saje nak amek aty dy kan. (setan) haha

    ReplyDelete