5.04.2011

aku pun boleh buat lah

                                                          buat buat
                                                         bubur ayam!
                                      wooo chop chop aku tau kau akan cakap apa
                                             ''elee takat tu pun nak bagitau ke?''    
                                                        kan kan kan??
mesti a nak bagitau sebab nie bubur pertama yang tak hangit tak cukup masak and tak sedap
bubur kali nie SEDAP !! *bhaha angkat bakul sendiri* heii tapi betul a tak caye nanti aku masak kan untuk kau ye? *haha jangan harap masak sendiri lah wei :p* masak bubur tadi pukul 2:30 am camtu lah sebelum tu belek buku resepi umm emmm geshhh tak de resepi bubur lah pulak lepas tu call tka jap ingat kan nak tanya belum sempat nak tanya dah bunyi tut tutt kredit tak de pulak tinggal 6 sen je lak tu aiii and the last chance search kat google dan akhir nya jumpa                                                       lah resepi kat  
                                                  www.myresepi.com     
             3:30 am baru lah siap memasak memotong merebus menukang kat dapur tu
        pas pas pastu cedok letak dalam mangkuk bagi kat intan yang tengah demam memekak
                                                sebut nama ''mak ! mak! mak !''
               dan sampai sekarang 4:37 am tak makan makan lagi aishhh membazir betul lah

p/s: pada yang rasa aku annoy aku cuma mampu berkata '' I DONT GIVE A SHIT ! '' 
               

No comments:

Post a Comment